Sonntag, 21. Dezember 2014

Merry Christmas Behringer

Merry Christmas Behringer

Few companies solve with his (very high quality) products such discussions of how the company "Behringer".
Interestingly, here proposes the "German nagging culture" sometimes strange flowers.
There are striving comparisons among the most expensive precious devices (which I admittedly can not afford it).
The comments most in "forums" are occurring noise performance, especially with consoles.

"Dear user, you once considered your cable and especially how (in which loops) you installed it.

I'm always happy when I reached a new product of the company "Behringer".

I wish here to all employees of the company "Behringer" a merry Christmas and happy holidays.

Thomas from Berlin.





Kaum ein Unternehmen löst mit seinen (sehr hochwertigen) Produkten solche Diskussionen aus wie die Firma "Behringer".
Interessanterweise, schlägt hier die "deutsche Nörgel-Kultur" zuweilen seltsame Blüten.
Es werden Vergleiche zu den teuersten Edelgeräten bemüht, (die ich mir zugegebenerweise nicht leisten kann).
Die am meisten in "Foren" auftretenden Bemerkungen sind das Rauschverhalten, besonders bei Mischpulten.

"Liebe Benutzer, betrachtet Euch einmal Eure Kabel und vor allem, wie (in welchen Schleifen) ihr sie verlegt.

Ich freue mich immer wenn mich ein neues Produkt der Firma "Behringer" erreicht.

Ich wünsche hier allen Mitarbeitern der Firma "Behringer" ein schönes Weihnachtsfest und besinnliche Feiertage.

Thomas aus Berlin



Behringer Website 

 
#thomannlovesyou













 
#thomannlovesyou







Instagram

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen